Jag trodde jag hade sett det mesta, det här var inte vad jag väntat mig

idag hade jag praktik som vanligt. efter den gick jag till expert och hämtade mitt minneskort. oh my gud ni ska se vissa bilder, så sjukt random är dom hahahah! gick till friskis och mötte upp julie där, vi började med att köra ett aerobics-pass och därefter körde vi ett afro-pass. efteråt mötte vi tjejerna ifrån klassen en snabbis och sedan tog jag pendeln till kimstad med sara och jessica. följde med mamma och handlade, och när jag kom hem blev det duschen och sedan krubb!

blir deja vu med girlsen imorgon på kvällen, hoppas på en grym kväll och ingen repris ska de bli jessica!



ungefär såhär ser de mesta bilderna ut, coola va?

Kommentarer
Postat av: katten

ha ha . ingen repris här inte ! <3

2011-02-17 @ 23:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0