slow dancing in a burning room

lyckades sova bort min nervositet inatt, så var inte alls nervös imorse vilket var himla skönt. behövde inte vara det heller för de som jobbar där är jättetrevliga och de tog väl hand om om mig idag. fick sluta vid 3 och då mötte jag upp sara och sedan julie så gick vi och körde ett afro-pass på friskis, jätteskönt! tildis satt och väntade när vi hade tränat klart. vi två tog bussen hem, och lina som jag/vi väldigt sällan träffar nu för tiden satt också på bussen, mycket trevligt! har käkat gott och duschat. sitter här nu med huvudvärk och lovar att jag kommer vakna död med träningsvärk imorgon, vi får se!



helvete vad jag vill ha sommar nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0