för dig ska jag , göra det tusen gånger om

praktik idag igen. fick steka tusentals pannkakor på två "stekbord" , 16 pannkakor samtidigt, kötta fram och tillbaka kan jag lova! slutade kvart över 3, drog till friskis och körde ett medel-pass. när det var slut satt jag mig och började vänta på att min buss skulle gå .. men då fick jag för mig att det skulle vara kul att köra afro direkt efter, och som tur var fanns det biljetter kvar! så köttade mig igenom ett afro-pass också, stoltare än någonsin över mig själv! hihi. tog pendeln hem, duschade och käkade. sitter här och ska sova snart faktiskt! blir nog ett medel-pass med julie efter praktiken imorgon också!



söt tjej, jag vet .. gammal bild iallafall haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0