you can count on me

hade en sjukt mysig lördagskväll/natt i krokek. det blev bara jag, anna och kajsa, men det var också vad vi trodde från början haha! kvällen bjöd på dans, melodifestivalstittande - besvikna för att babsan inte gick vidare, vi badade butt och rullade oss i snön - riktigt skönt!, kollade på filmer med en massa gottigt till de, under natten blev det massage. anna mådde inte alls bra under kvällen, hon var fortfarande sjuk, stackarn! idag käkade vi frukost och degade i annas säng framför tv;n hela förmiddagen. tog bussen hem vid 2 ungefär.

min kamera var med under hela kvällen/natten, det var jag som var kamera-kvinnan. imorse när jag skulle kolla på alla bilderna så var alla borta. jag är så jävla arg så det går inte att beskriva, varenda bild-jävel är borta. HELVETE!!! till och med min och kajsas söta film-inspelning som vi gjorde till anna vid tre inatt (när vi trodde hon sov) där vi viskar "anna vi älskar dig" och får ett långfinger tillbaka som svar är borta, den var ju fan bäst. bajs. som tur var knäppte kajsa lite bilder med sin grymma system-kamera, så här får ni dom bilderna!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0