party like a rockstar

hade en riktigt trevlig fredag igår! skola, fix hos fanny, pizza på gu va gott och sedan mer fix och förkrök i okka hemma i fannys andra hem. kom några mer tjejer på förkröket och vi hade himla kul! äckel-fucking-östgötatrafikens-bussar kan dra åt skogen, åt helvete med den och fyfan va sura vi tre var! alla fick åka plats förutom jag, sara och jessica. ersättningsbuss till oss tre och gud vilket röjj vi hade på bussen, ELLER? vi kom iallafall tillslut fram till lokalfesten och jag hade en bra kväll med mycket bra vänner! bror min hämtade mig, jessica och jonna, och dom två sov hos mig inatt. vi har softat hela dagen genom att kolla på film, najs.


bildbomb från förfesten och påväg till festen igår!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0