and I don't know why I can't keep my eyes off of you

har haft praktik från 8-3 idag igen. mötte upp saris, david och stefan efter den och tog bussen hem tillsammans med dom tre, kul med lite bra sällskap. fikade med anton och hans kompis när jag kom hem, goda våfflor mums! har precis käkat, mätt som tusan nu. imorgon är det praktik igen, fan får kramp i fötterna av att stå hela dagarna usch alltså. ska träna imorgon efter praktiken, tänkte köra ett medel-pass, HELT SJÄLV FÖR ATT SARA NILSSON (MIN STÖTTANDE) KOMPIS INTE ORKAR!!! nae men jag skiter i att jag egentligen verkligen inte vill träna själv, jag ska träna PUNKT! det blir säkert great ska ni se mina vänner. kötta bara.


              

Kommentarer
Postat av: sara

TÖNT

2011-02-08 @ 21:06:57
URL: http://hottemptations.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0