bellafelicia.blogg.se

måndag. hur ska jag beskriva dagens arbete i köket? hmm. jo med styckning, kött, blod och knäckta ben kanske. så jävla hemsk lektion, skulle stycka en hel kyckling, och det var riktigt hemskt! kyckling, ris och curry, och sedan paj till efterrätt, de ni! smaskens. shit va random vi va på stan sen. skrattade så vi dog. sara och jag gick till friskis och fortsatte skratta där, helt sjukt va kul ingenting kan vara ibland! tog oss igenom ett hårt medel-pass och åkte sedan hem. har en hejdundrande huvudvärk, så ska kolla tv nu (ja det ska jag faktiskt sara!)

imorgon slutar vi klockan elva som vi gör varje tisdag, därefter blir det medel-pass med sara igen! kött fifan.



bild från förra veckan.


Kommentarer
Postat av: sara

hahaahah! så övertrötta på stan xd och jag tror inte du kollar tv baby ;) <3

2011-01-17 @ 21:11:18
URL: http://hottemptations.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0