magnus_akahingsten_willén - haha

igårkväll när vi hade varit hos fanny i stan tog jag och jessica pendeln till kimstad, där ebba och hennes mamma hämtade mig. stannade till i brallen och köpte med läsk och godis. åkte hem till lina där också jonna och fanny var. en massa prat i linas säng hela kvällen/natten. hittade även på andra busiga sätt att roa oss på.. haha seriöst, det var askul! omogna ebba hittade på en busig mening som helt plötsligt blev väldigt underhållande, undra hur den löd? - och ebba, den var inte min idé från början gullet! vaknade halv två idag, käkade frukost och sedan drog vi oss hemåt.

ni är bäst tjejer, love u ♥



Kommentarer
Postat av: hihi

du tar så jävligt snygga bilder bella ! :D

2011-01-06 @ 14:24:55
Postat av: fanny

ja som sagt, jag ser riktigt frechhh ut... ;)

2011-01-06 @ 20:44:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0