Sometimes I don't understand

har varit lite död här på bloggen i några dagar, men har inte haft någon lust att blogga så lika bra att strunta i det helt då! i torsdags tröttnade jag på att ligga hemma, så drog mig till skolan även fast jag egentligen hade behövt vara hemma den dagen också. var i skolan i fredags också. på kvällen drog jag mig hem till sanna och timmy med sara, matilda och lite annat bra folk. blev en himla bra kväll! igår tog jessica och jag pendeln till stan och mötte upp kajsa, cissi och anna. vi köpte med oss massa gottis och gick sedan hem till kajsa där vi hade en jättebra kväll! kollade på en skräckis och var lite busiga. jag har vart himla dålig med kameran, men har lyckats sno två och ska vänta på att jessica lägger upp bilder från igårkväll också! hihihi



en bild från skolan på mina tjejor och en bild på milla, tilda och mig - båda från fredagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0