SÖNDAG

blev väckt halv tre idag. fan det är inte okej att sova bort hela jävla dagarna så som jag gör, hehe. maten fick bli min frukost. kollat tv och druckit kaffe hela dagen, värd dag. näääva. fan måste börja träna igen, mår dåligt av att jag inte har gjort det på väldigt länge. kollade nyss klart på "bröderna karlsson". har kollat med hela familjen och johanna, den var sinnessjuk haha. ska sitta här tills jag ruttnar. hejdå.  


snodde en bild av brudarna på hottemptations; jag, matilda och evelina!



håller tummarna för dig ikväll vännen, du vet troligen vem du är.. <3 hehe busigt.


Kommentarer
Postat av: en hemlig beundrare you know bellut!

det där sista där, är det det man tror det är? tog hon chansen hihih :D :D :D

2011-01-04 @ 01:12:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0