allt jag var kom till ett stopp

har haft en riktigt skön och mysig tisdag. fick sluta efter nio nångång efter att ha haft en genomgång på nya kursen "hotell" som börjar nästa vecka. jag, jessica, sara och anna gick till coffee house där vi satt i ca två timmar och bara pratade. anna åkte hem och vi tre gick därefter och mötte upp matilda. magarna våra skrek av hunger, så vi satte oss och åt chicken-kebab. mumma! vi fyra tog bussen hem till tvillingarna vid två, satte på kaffe och placerade oss i köket där vi pratade och pratade. lite data och sånt där hann vi också med. matilda och jag avslutade kvällen med en väldigt intressant diskussion. love u three beeesta ♥


kameran fick hänga med idag, så här kommer några pics!


diggar sista bilden enormt, söt jag ska va då :')


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0