det är över nu

hade bara hotell idag som alla andra tisdagar, så slutade klockan 11. min käre vän sara som jag skulle kört medel-pass med vid klockan 12 hade då inte gjort ett livstecken ifrån sig.. vilket visade sig bero på att hon fortfarande låg och sov hemma då. så jääävla dålig är du sweetie ♥ feg som jag är tog jag bussen hem istället, för vågade inte köra medel-pass utan sällskap. har precis gjort klart tyskan. ska baka en fet kladdkaka eftersom jag ändå skippade träningen, åt skogen med nyårslöftet! hehe.



söt bild från lektionen igår. snodde den av jessica!

Kommentarer
Postat av: sara

tror du är lite glad att du slapp :)) di fick ju kladdkaka istället <3 hehe!

2011-01-18 @ 15:24:26
URL: http://hottemptations.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0