Hon kunde va någon annan, någon bättre

fail på denna dag känner jag, eller ja.. till och från iallafall. hade matteprov imorse och otroligt nog kändes det som att det gick bra? slutade elva och då gick jag, sara, jessica, anna, julie och emelie och solade. därefter blev oturen bara allt värre och värre för min och saras del. hamnade mitt i ingenstans med bussen där busschaffören skulle ha rast i 40 min, och vi fick gömma oss längst bak i bussen för resenärer fick inte vistas i bussen under deras raster. har nog aldrig skrattat så mycket för att jag vart så sur i hela mitt liv. efter många bussbyten kom jag tillslut hem och kunde baka min kladdkaka. har kollat big brother hela kvällen med cola och kladdkaka, underbart. 


              


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0