jag har stirrat mig blind i en spegel, ingen var där

praktiken idag sprang iväg. chefen där låste in mig i frysrummet och släckte lampan, hur snällt på en skala? de tycker också att jag har börjat bli kaxig, tror inte att de är vana vid att bli ägda av praktikanter som de tror ska vara blyga, synd att inte jag är sån.. tog bussen hem efter praktiken, sällskap av tre fina vänner som man inte träffar allt för ofta! käkade och sedan gjorde jag tyska tillsammans med mor min. det gick som det gick, för vi hittade roligare saker att tillägna eftermiddagen åt! hehe. jag och lillasyster följde med mami till ica, hade inget bättre för oss denna tisdagskväll.

imorgon blir det fika efter praktiken med tre tjejer som är riktigt bra! ♥


              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0