Pick your body up and drop it on the floor

sista dagen på praktiken igår gick bra, jag bjöd på mumsig tårta och det gjorde dem riktigt glada! direkt efter praktiken mötte jag upp sara, matilda och jessica. vi satte oss på coffee house för en fika och planering inför kvällen. tog bussen hem och fixade mig, mötte sedan upp tjejerna på stationen och åkte hem till simon i vidablick. gamla gänget var vi och jag hade en riktigt trevlig kväll! drog till max runt ett och sedan kom jesper och hämtade oss där. lång bilresa hem ha ha ha. kom hem sent och idag gick jag upp tjugo över nio (trött tjej hej). åkte till småland med familjen och träffade mormor och farmor, himla mysigt eftersom det inte blir allt för ofta som vi ses! kom hem för ett tag sen, seeeeg som sjutton.


två bilder från fikan igår, resten är från kvällen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0