So she ran away in her sleep

hade en trevlig fredag med fina vänner! började hemma hos amanda med bästa tjejorna, sen var vi lite överallt. pendel resan hem kan ha vart den bästa i mitt liv - kenny starfighter, en snygging till värd och sen vi fyra på ett hörn. en helt klockren blandning haha! garvade så vi fick kramp i våra magar tror jag. bästa killarna ifrån vånga hämtade oss på stationen och vi åkte hem till fredrik. vid halv 2 tiden på natten kom donken suget i våra hjärnor så sara, jag och tre pojkar tog en lååång tripp in till stan för nattkäk där. hahah garvar ihjäl mig när jag tänker på oss tre där i mcdriven den natten. så jävla blåsta, helt sickt.



Kommentarer
Postat av: sara

hahaha donken sjukaste haha xd !!

2011-10-02 @ 18:23:34
URL: http://hottemptations.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0