Head to feet they so damn sweet

idag har vi besökt aulan på ebersteinska där vi lyssnade på olika föreläsningar med temat "don't drink and drive". blev rätt förvånad när det var min frisör som klev upp på scenen och berättade om hennes mamma som blivit påkörd utav en rattfyllerist, så jävla hemskt! skulle vart i storköket idag i skolan, men vår lärare som vi skulle haft i storkök har tydligen slutat haha asååå? så fick vara i restaurangen istället, får se hur det blir imorgon. världens goaste tjejer sara och jessica följde med mig hem en sväng efter skolan, mys med kaffe, film och en massa prat blev det.

haha det är fan storm ute, vissa sekunder känns det som att mitt hus ska flyga iväg.. får se när jag vaknar imorgon om jag kanske bor på en ny adress haha!



weheartit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0