Has a conflict in their life, oh alright

var i skolan från 12 till 3 igår. när vi hade slutat drog sara, elvira, jessica och jag ner på stan för käk på kupolen, tacos blev det. blev även ett snabbt besök på coffee house innan vi tog bussen hem. åkte hem till tobias, kollade film och sen kom richard och ida. vi gav oss ut och sladdade haha, teo och jesper var också med. käre gud i himlen, läskigt det dära alltså. tobbe och jag åkte hem till mig sen. helt plötsligt mådde han jätte dåligt och svimmade av vid matbordet. så han och jag fick åka ambulans till akuten, skönt att det inte var något allvarigt!! vi kom hem från akuten vid 3 inatt, så vi båda stannade hemma idag. tobbe åkte för några timmar sen, nu har jag duschat och experimenterat lite med håret heh. ska nog hitta på något med tjejerna ikväll!


tycker om min fina pojke så himla mycket ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0