Elda på och bara fånga dagen

igår fick vi sluta efter att vi gjort ett prov, som alla för övrigt hade glömt bort totalt så det gick ju åt helvete. hängde med anna några timmar och sedan mötte jag upp ebba, jonna, disa och fanny på brödernas. jonna fyllde nämligen 18 år igår så vi käkade lite födelsedagslunch, grattis igen gumman!! sov hos tobbe inatt. as jobbig skoldag idag, slutade vid kvart över tre. satte mig på bussen hem vid tio i fyra, tre minuter senare gick bussen sönder och då fick vi vänta till halv 5 på en ny buss, kom hem halv 6. fml kände jag då. har softat hela kvällen med min mor och syster, typ garvat ihjäl oss oså. grymt dålig humor osv, men kul var det haha!

          


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0