Beneath the sheets of paper lies my truth

fredagen blev efter omständigheterna riktigt lyckad! vi var hemma hos john och festade med underbara människor. blev kanske lite för mycket av det goda för min del och jag mådde som jag förtjänade när jag vaknade igår. på kvällen följde jag med tobias på släktkalas. senare åkte vi hem till richard där vi chillade och drack lite, sen åkte vi till norsholm där det var 20års fest. var dock inte där så himla jättelänge, kom hem till tobias runt 12 nångång. käkade grillat med hela familjen förut, även anton och johanna, det händer ju inte allt för ofta nu för tiden, så det var mysigt och jäkligt gott! ska hem till min älskling nu, ciao.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0