1 år med min prins

Hela helgen var supermysig för min del, spenderade den med min älskling. Vi hade nämligen 1 år tillsammans i söndags! Och därför unnade vi oss en lyxig helg på Elite Grand Hotell, lördag-söndag. När vi kom dit överraskade han med bubbelvin o gottis på hotellrummet, gulle! Sedan lunchade vi på en Kina restaurang. På kvällen blev det bubbelbad på hotellet och därefter blev det god mat och dryck på bishops arms. På söndagsmorgonen gick vi upp ganska tidigt och åt smaskig hotellfrukost och sedan åkte vi hem. En riktigt mysig helg med min älskade lilla skrutt! Välbehövlig var den också, bara komma bort lite och vara med varandra.
Jag älskar dig! <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0